054-4383447

איטום מאגרי מי שתייה וכיבוי אש בפוליאוריאה

החשיבות של איטום מאגרי מים הינה משמעותית מאוד מכיוון שהתשתית תמיד נמצאת במגע ובלחץ של כמויות גדולות של מים אשר נמצאות בתוך המאגר – כך שהסיכוי לנזילה הופך להיות מהותי יותר ויותר. כאשר מאגר מים נמצא במקום מסוים מתחת לאדמה  ישנו מצב של לחץ תמידי על התשתית. הלחץ התמידי עלול בסופו של יום לגרום למצב שבו המים עלולים לחדור דרך הרצפה או דרך הקירות, ומשמעות הדבר זה הופעת רטיבויות וטחב כמעט בכל פינה. במקרים חמורים יותר יכולים להופיע גם עובש, פטריות וריחות רעים אשר יקשו עליכם מאוד להמשיך בשגרת היומיום שלכם.

ישנם גם מאגרי מים אשר נמצאים על גגות של מבנים, במקרה כזה חשוב מאוד לאטום את המאגר מהצד הפנימי ואלחר מכן רצוי גם לוודא את תקינותו של המצוף – כך תוכלו למנוע הפתעות לא נעימות. במקרה של איטום לקוי או במצב שבו ישנו כשל בתכנון של האיטום ישנו סיכוי גבוה להתפתחות של פטריות, גידול חיידקים ונזק בריאותי חמור מאוד. איש מקצוע מיומן יודע כי צריך להקפיד על איטום אפקטיבי של כל הפתחים שדרכם אמורים להיכנס המים או הצנרת ובנוסף לכך גם את כל פתחי האוורור, שגם הם יכולים להוביל למצבים חמורים של סכנות בריאותיות או התפתחות פטריות ועובש שאינכם מעוניינים בהם כלל.

איטום מאגר מים באמצעות פוליאוריאה
איטום מאגר מים באמצעות פוליאוריאה

על מנת שתוכלו להגיע לתוצאות הרצויות ישנה חשיבות קריטית להשתמש בחומרי איטום אשר מאושרים למגע עם מי שתייה ובעלי אישור פורמלי ממשרד הבריאות הישראלי. ישנה עדיפות נוספת להשתמש בחומרי איטום גמישים ככל הניתן , לא רעילים , בעלי כושר גישור על סדקים, ובעלי הידבקות חזקה. ככל שתוודאו את הנושא הזה בצורה מדויקת יותר, כך תוכלו בסופו של יום להגיע למצב שבו האיטום יהיה אפקטיבי – ולא תמצאו את עצמכם מתמודדים עם חומרי איטום לא איכותיים אשר יובילו אתכם בדיוק בחזרה לנקודת ההתחלה. רצוי מאוד שתבחרו בחומרים המכילים חומרים מינרליים ומוספים הידראוליים.

כעת כל מה שנותר לכם לעשות זה כמובן לדאוג ותחזק את המאגר עד כמה שאפשר, כמובן שהמטרה היא לא שתשעבדו לו – אבל כן תעזרו לחומרי האיטום לשמור על האפקטיביות שלהם. עליכם להקפיד ולנקות את המאגר ובנוסף לכך גם לחטא אותו לפחות פעם אחת בשנה. ככל שתטפלו במאגר שלכם בצורה טובה יותר, כך תוכלו למנוע מצב של הופעת פטריות או עובש – דבר שיכניס אתכם לצרה לא פשוטה. לא מעט מאגרי מים בישראל אינם מטופלים בצורה הנכונה, דבר שגורם להם לפתח בצורה מהירה פטריות ועובש. על מנת שתוכל ולבצע איטום וחיטוי עבור מאגר המים יש לאטום את כל פתחי המאגר. כאשר אנו אומרים לאטום זה כולל את הצנרת חודרת, להניח רשתות , וכמובן לדאוג כי המצופים תקינים.

רוצה לקרוא עוד על איטום ותחומי פעילות נוספים?

איטום בריכות באמצעות פוליאוריאה חמה של בריכת נוי אקולוגית בקניון עזריאלי, ראשון לציון

כל מה שרצית לדעת על פוליאוריאה

במאמר זה נעבור על כל השאלות בנושא פוליאוריאה, נכיר מהי פוליאוריאה, איך השימוש בה יחסוך לך כסף, באילו תחומים משתמשים בה ונבין מדוע הפוליאוריאה הפכה לפתרון האיטום הטוב ביותר.

ציפוי פוליאוריאה חמה בבבריכת נוי בשרונה, תל אביב

איטום בריכות

באיטום בריכת נוי ובריכת דגים יש לבחור בקבלן ביצוע מקצוען בתחום ולהשתמש בחומרי האיטום הטובים ביותר הקיימים בתחום כמו פוליאוריאה ולא להתנהל בנושא בקלות דעת.

איטום בפוליאוריאה וצביעת בריכת שחיה בקיבוץ אלומות

פוליאוריאה כחומר איטום

פוליאוריאה משמשת כחומר איטום אידיאלי העמיד ביותר בפני שחיקה, נדבקת באפקטיביות לכל משטח ומאושרת למגע עם מזון ומי שתיה מה שהופך את הפוליאוריאה לחומר איטום אפקטיבי עבור מרבית המשטחים וחומרי הגלם

סגירת תפריט
Call Now Button