054-4383447

ציפויי פוליאוריאה חמה וקרה

מערכת פוליאוריאה משמשת בתור חומר איטום אשר מיועד למספר רב של משטים ולמספר רב של תשתיות.
זוהי הסיבה לכך שלא מעט מתכננים ומספר לא מועט של יועצי איטום בוחרים במערכת פוליאוריאה בתור אמצעי האיטום המועדף עליהם.
לפוליאוריאה יש כמות לא נגמרת של תכונות אשר הופכות אותה להיות אמצעי האיטום המועדף והשכיח ביותר כיום.

מהן התכונות של הפוליאוריאה ומהו השימוש בהן?

כמו שבטח יצא לכם לראות, הפוליאוריאה מתקשה במהירות כאשר ברוב המקרים תהליך ההתקשות לוקח עד 45 שניות. התכונה הזאת שימושית מאוד מכיוון שהיא לא מגבילה כמעט את השימוש במתקן, ובתוך זמן קצר היא תאטום את המשטח או את התשתית – ותאפשר להשתמש בה כמעט ללא התעכבות.

עוד תכונה של הפוליאוריאה שחשוב מאוד להכיר אותה זה שהיא ידידותית ואידיאלית לשימוש על כל סוגי המשטחים. השימוש בתכונה הזאת בעצם יגרום לכך שלא תהיו מוגבלים כמעט באף רגע, תוכלו להשתמש בפוליאוריאה על מנת לאטום בטון, פלדה, עץ, פלסטיק ועוד מגוון רחב של תשתיות הקיימות.

לפוליאוריאה יש יכולת גמישות והתארכות גדולה יותר באופן משמעותי משאר חומרי האיטום, למעשה היא יכולה להגיע להארכות לשבר של 400%. 

התכונה הזאת מספקת לה יתרון בכל הקשור אל גישור על פני סדקים ותשתיות דבר שאסור לקחת כדבר שהוא מובן מאליו.

דבר נוסף שניתן לזקוף לזכותה של הפוליאוריאה זה שהיא עמידה במיוחד בפני שחיקה ובפני הלימה. התכונה הזאת מאפשרת לפוליאוריאה להיות שימושית גם בתעשייה הכבדה. לרוב משתמשים בה בתעשייה הכבדה בתור ציפוי המספק הגנה קשיחה למתכות או לבטון.

התכונה אחרונה שנרצה לדבר עליה זה שמדובר בחומר ירוק וידידותי לסביבה, דבר שיכול להיות חיוני וחשוב עבור אנשים רבים. החומר נטול VOC והוא גם מאושר לשימוש מי שתייה מכיוון שהוא אינו מזיק לבריאות בשום צורה, גם במגע ישיר למים.

טכניקות היישום של הפוליאוריאה

טכניקת היישום של הפוליאוריאה החמה מבצע חיבור בפיית אקדח ההתזה בין שתי ריאקציות שונות – חלק A וחלק B. ההתזה מתבצעת בטמפרטורה ממוצעת שנעה בין 70 ל-80 מעלות. בזכות הריאקציה והחיבור של שני החומרים, החומר הסופי מקבל את תכונותיו אשר הופכות אותו להיות פוליאוריאה. לא כל אחד יכול לבצע התזה של פוליאוריאה, וצריך לקבל לכך הסמכה מיוחדת אשר מטרתה שרק אנשים מוסמכים יעשו את העבודה על מנת להגיע לתוצאות מקסימאליות.

היתרונות של הפוליאוריאה הן רבות ומגוונות, אך רק כאשר מכינים את הקרקע בצורה טובה ניתן יהיה להפיק מהן את המירב. לחברה שלנו יש ניסיון של שנים רבות בתחום, ואנו מעסיקים את אנשי המקצוע המובילים בתחום כל זאת על מנת לספק לכם את הקרקע הטובה ביותר לביצוע ההתזה. ישנם לא מעט גורמים שעלולים לשבש את כל התוצאות הסופיות, ולכן חשוב מאוד שלא לקחת סיכונים כאשר זה מגיע להתזת פוליאוריאה.

ציפוי ואיטום פוליאוריאה, בריכת שחייה
ציפוי ואיטום פוליאוריאה, בריכת שחייה

השלבים בעת יישום מערכת פוליאוריאה חמה

השלב הראשוני יהיה בדיקת התשתית הקיימת במקום שבו מעוניינים להקים את התשתית החדשה. חשוב מאוד לבצע בדיקה יסודית על מנת להבין כי הפוליאוריאה יכול להשתלב בצורה אידיאלית במקום שבו הוא אמור להשתלב. לאחר מכן איש המקצוע נדרש לבצע שיקום בטונים בדיוק כפי שנדרש במקביל עם חספוס פני הבטון או המתכת. 

אם ברשותכם מערכת בטון, ישנה פעולה נוספת שנדרש לבצע והיא התקנת מערכת החלקה מקדימה אשר תתבסס ברוב המקרים על מלאן אפוקסי או צמנט אפוקסי. אם ישנה אפשרות מוטב לבצע גם יישום של שכבת היסוד האפוסי אשר ייעודית לתשתיות בטון או מתכת. 

רק לאחר שביצעתם את כל הפעולות הללו, כעת תוכלו להתפנות על מנת לבצע התזה של פוליאוריאה בעובי הנדרש, ברוב המקרים מדובר על עובי של 1.5-2 מ”מ

ציפויים פוליאוריאה

כאשר אתם מעוניינים לבצע ציפויים באמצעות צביעה, אתם יכולים להבחין בשני סוגים עיקריים אשר חשוב מאוד לבצע הבדלה בניהם. האפשרות הראשונה הינה ציפוי בפוליאוריאה, והאופציה השנייה הינה ציפוי רצפה. עליכם להבין בדיוק מתי אתם צריכים להשתמש בכל אחת מהאופציות הללו על מנת לייעל את האפשרויות שעומדות לרשותכם. כמובן שאם יש לכם ספק מוטב לפנות אל אנשי מקצוע על מנת שיסייעו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה.

היתרונות של ציפוי פוליאוריאה הינן רבות ומגוונות בין היתר הוא מספק אפשרות לכסות שטח עבודה גדול במיוחד בזמן עבודה קצר מאוד – כך היעילות הופכת להיות הרבה יותר אפקטיבית. ציפוי פוליאוריאה נדבק בצורה טובה יותר, כך הוא מחזיק לאורך זמן ולא מתנתק בקלות מהמקום שבו הוא מיועד להיות, ובנוסף לכך הוא גם עמיד מאוד בפני שחיקה עוד אלמנט שמוסיף לו עמידה לאורך זמן.

כמו שכבר אמרנו בתחילת המאמר ציפוי פוליאוריאה מתייבש בתוך זמן קצר, כך שהוא לא מונע מכם להמשיך ולהתנהל כרגיל – ואתם בתוך מספר דקות יכולים לדרוך על המשטח שבו הוא אמור להיות מוצב. ואם אתם רוצים לדאוג לבריאות שלכם חשוב לציין כי ציפוי פוליאוריאה בטיחותי לחלוטין ואינו יכול לגרום לשום סכנה עבורכם או עבור שאר משתמשי הדרך שבה הוא מוצב.

מתי נפוץ להשתמש בציפוי פוליאוריאה?

אחת מהשאלות השכיחות ביותר שמרבית הלקוחות שואלים אותנו זה – מתי הכי נפוץ להשתמש באופציה של ציפוי פוליאוריאה? הרי הציפוי הזה יכול להתאים ללא מעט אפשרויות, ולכן חשוב מאוד להתאים את הבחירה שלכם כך שהיא תהיה האפקטיבית ביותר עבורכם.

ראשית מכיוון שציפוי פוליאוריאה מגיב בצורה טובה למים והוא אינו מושפע מהם, תוכלו להשתמש בו בבריכות שחייה וגם בבריכות המיועדות להתפלה. הוא יכול להיות אפשרות ציפוי מצוינת אשר תחזיק מעמד זמן רב, ולא תגרום לנזק למים מכיוון שציפוי פוליאוריאה איננו מזיק כלל.

איטום של תעלות, רצפות וחניונים, גם אלה הם שימושים שכיחים מאוד של ציפוי פוליאוריאה. הסיבה לכך היא ברורה, המקומות הללו דורשים איטום עמיד והציפוי הנ”ל מספק לכם באופן אידיאלי את מבוקשם על הצד הטוב ביותר. כמובן שבכל אחד מהמקרים הללו חשוב לפנות לאיש מקצוע על מנת שיסייע לכם לבצע את ההתזה בצורה נכונה.

מערכת פוליאוריאה משמשת בתור חומר איטום אשר מיועד למספר רב של משטים ולמספר רב של תשתיות. זוהי הסיבה לכך שלא מעט מתכננים ומספר לא מועט של יועצי איטום בוחרים במערכת פוליאוריאה בתור אמצעי האיטום המועדף עליהם. לפוליאוריאה יש כמות לא נגמרת של תכונות אשר הופכות אותה להיות אמצעי האיטום המועדף והשכיח ביותר כיום.

חברת רותם בידוד עוסקת למעלה משלושים וחמש שנים בכל תחומי האיטום והבידוד.
רותם בידוד צמחה מתוך עסק משפחתי עתיר נסיון וידע רב, אשר התחיל את דרכו בשנות השישים של המאה הקודמת.
מקום מושבנו ההיסטורי נמצא עד עצם היום הזה במושב משמר השבעה בו שוכנים גם מחסני החברה.

רוצה לקרוא עוד על פוליאוריאה ותחומי פעילות נוספים?

איטום בריכות באמצעות פוליאוריאה חמה של בריכת נוי אקולוגית בקניון עזריאלי, ראשון לציון

כל מה שרצית לדעת על פוליאוריאה

במאמר זה נעבור על כל השאלות בנושא פוליאוריאה, נכיר מהי פוליאוריאה, איך השימוש בה יחסוך לך כסף, באילו תחומים משתמשים בה ונבין מדוע הפוליאוריאה הפכה לפתרון האיטום הטוב ביותר.

ציפוי פוליאוריאה חמה בבבריכת נוי בשרונה, תל אביב

איטום בריכות

באיטום בריכת נוי ובריכת דגים יש לבחור בקבלן ביצוע מקצוען בתחום ולהשתמש בחומרי האיטום הטובים ביותר הקיימים בתחום כמו פוליאוריאה ולא להתנהל בנושא בקלות דעת.

איטום בפוליאוריאה וצביעת בריכת שחיה בקיבוץ אלומות

פוליאוריאה כחומר איטום

פוליאוריאה משמשת כחומר איטום אידיאלי העמיד ביותר בפני שחיקה, נדבקת באפקטיביות לכל משטח ומאושרת למגע עם מזון ומי שתיה מה שהופך את הפוליאוריאה לחומר איטום אפקטיבי עבור מרבית המשטחים וחומרי הגלם

סגירת תפריט
Call Now Button